Pēdējās Via Hanseatica mācībās apgūst zināšanas par tūrisma mārketinga komunikāciju un medijiem

Turpinot ieviest pārrobežu sadarbības projektu Via Hanseatica, Vidzemes plānošanas reģions sadarbībā ar SIA Nocticus no 12.-13.novembrim Vidzemes tūrisma pakalpojumu sniedzējiem organizē pēdējās mācības. Šoreiz mācību dalībnieki klausīsies vērtīgas lekcijas par tūrisma mārketinga komunikāciju digitālajā vidē un sociālo tīklu izmantošanu tūrisma biznesā.

 

Projektā kopumā tika organizēti pieci semināri. Pēdējā mācību dienā tūrisma uzņēmēji saņems arī sertifikātu, kas apliecinās to iegūtās zināšanas par dažādām, tūrisma nozarē būtiskām lietām. Līdzīgas mācības notikušās arī Igaunijā un Krievijā.

Mācības tika organizētas ar mērķi veidot stipru Vidzemes tūrisma uzņēmēju un profesionāļu sadarbības tīklu, kas sniedz kvalitatīvus un tūristiem interesantus piedāvājums. Līdztekus zināšanu papildināšanai, projekta mācības sniedz iespēju tūrisma pakalpojumu sniedzējiem tikties un veidot jaunus projektus, balstītus uz savstarpēju sadarbību.

Mācību saturu izstrādājis un nozarē vērtīgus un atzītus lektorus ieteicis Dr.geogr. Andris Klepers, Vidzemes Augstskolas docents.

Projekts „Attālo teritoriju attīstība, izmantojot vietējos resursus pārrobežu Via Hanseatica tūrisma maršruta izstrādē” tiek īstenots Igaunijas – Latvijas – Krievijas pārrobežu sadarbības programmas 2007.-2013.gadam ietvaros. Vidzemes Plānošanas reģions ir projekta vadošais partneris, projekts tiek īstenots no 2012.gada 1.janvāra līdz 2014.gada 31.decembrim. Kopskaitā projektā darbojas 18 partneri un vairāk kā 20 asociēti partneri – pašvaldības, dažādas nevalstiskās un tūrisma organizācijas.   Par projektu un tā aktivitātēm vairāk aicinām lasīt šeit:

Papildus informācija: Dagnija Ūdre, Projektu speciāliste Vidzemes plānošanas reģionā, mob.:29219477, e-pasts: dagnija.udre@vidzeme.lv   

Informāciju sagatavoja: Anita Āboliņa, Sabiedrisko attiecību speciāliste, Vidzemes plānošanas reģions, Mob.: +371 29454752, E-pasts: anita.abolina@vidzeme.lv , www.vidzeme.lv

 

pedejas via hanseatica macibas apgust zinasanas par turisma marketinga komunikaciju un medijiem