Hanzas vērtības ilgtspējīgai sadarbībai (HANSA)

 

Lai stiprinātu mazos galamērķus starptautiskajā tūrisma tirgū, liela nozīme ir pārrobežu sadarbībai. Projektā “Hanzas vērtības ilgtspējīgai sadarbībai (HANSA)” Hanzas vēsturiskais mantojums tiks aktualizēts un popularizēts vietējā, nacionālā un starptautiskā līmenī. Vietējā līmenī tiks attīstīti vietējie tūrisma objekti, nacionālajā līmenī tiks veicināta sadarbība starp pilsētām kopīgu tūrisma produktu un piedāvājumu veidošanā, savukārt starptautiskajā līmenī tiks veidoti pārrobežu tūrisma piedāvājumi.

Projekta gaitā Baltijas jūras reģions tiks aktīvi pozicionēts kā vieta, kur iespējams iepazīties ar Hanzas mantojumu un Hanzas vēsturi, tā iekļaujot to kopējā Hanzas vēstures izpētes Eiropas kontekstā.

Projekta rezultātā visa gada garumā pieaugs tūristu skaits Hanzas pilsētās un tiks radīti dažādi tūrisma piedāvājumi, kas balstīti pārrobežu sadarbībā. Zīmols “Hanzas gastronomija” apvienos Hanzas mantojumu ar vietējās gastronomijas vērtībām.

              

Nosaukums

Hanzas vērtības ilgtspējīgai sadarbībai

Abreviatūra

HANSA

Vadošais partneris

Gotlandes tūrisma attīstības aģentūra "Inspiration Gotland" (Zviedrija)

Programma Centrālā Baltijas programma 2014.-2020. gadam

Partneri

  1. Gotlandes reģions (Zviedrija)
  2. Pērnavas pilsētas pašvaldība (Igaunija)
  3. Vīlandes pilsētas pašvaldība (Igaunija)
  4. Cēsu Kultūras un tūrisma centrs (Latvija)
  5. Kokneses novada dome (Latvija)
  6. Limbažu novada pašvaldība (Latvija)
  7. Pārgaujas novada pašvaldība (Latvija)
  8. Valmieras pilsētas pašvaldība (Latvija)
  9. Kuldīgas novada pašvaldība (Latvija)
  10. Vidzemes plānošanas reģions (Latvija)

Mērķis

  • Iedzīvināt vēsturiskās Hanzas savienības mantojumu mūsdienās;
  • Izveidot Hanzu par vadošo tūrisma zīmolu Baltijas jūras reģionā;
  • Attīstīt jaunus, interesantus tūrisma produktus.

Pasākumi

  • Padziļināta Hanzas vēstures izpēte projekta teritorijā;
  • Jaunu tūrisma produktu un pakalpojumu izveide;
  • Tūrisma pakalpojumu un maršrutu popularizēšana;
  • Mārketinga pasākumi un informācijas pieejamības nodrošināšana.

Rezultāti

  • Visa gada garumā pieaudzis tūristu skaits Hanzas pilsētās;
  • Izveidots zīmols "Hanzas gastronomija", kas apvienos Hanzas mantojumu ar vietējās gastronomijas vērtībām;
  • Izveidoti aizraujoši riteņbraukšanas un pārgājienu maršruti. 

Budžets

Projekta kopējais budžets - 2 180 939 EUR
VPR budžets - 165 021 EUR

Ieviešanas laiks

01.10.2015. – 31.12.2018.

Kontaktpersona

Rūta Ročāne

Tel. +371 64116007

E-pasts: ruta.rocane@vidzeme.lv

Projekta mājaslapa

http://www.hanse.org/en/ExploreHANSA/ 

Notikumi

«Marts 2024»
POTCPSSv
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031