Hanzas vērtības ilgtspējīgai sadarbībai (HANSA)

Mazās Hanzas pilsētas raisa interesi tūrisma izstādē Vācijā

Potenciālajiem tūristiem no Vācijas ir patiesa interese par mazajām Hanzas pilsētām un to tūrisma piedāvājumu. Par to varēja pārliecināties nesen notikušajā tūrisma izstādē “Reisen Hamburg” Vācijas pilsētā Hamburgā, kur mazās Hanzas pilsētas no Zviedrijas, Igaunijas un Latvijas apvienojās kopējā stendā HANSA projekta ietvaros, lai popularizētu savu tūrisma piedāvājumu.

 

Izstādes apmeklētāji labprāt izmantoja iespēju iepazīt projekta pilsētas un to piedāvājumus. Stendā tika prezentēts plašs tūrisma produktu klāsts – apmeklētājiem bija iespēja iegūt informāciju par aktīvo atpūtu, reģiona kulināro piedāvājumu un vēsturiskajiem pasākumiem projekta pilsētās. Izstādes viesi arī piedalījās projekta pilsētu vēsturei un tradīcijām raksturīgās aktivitātēs turpat, Hamburgā. Piemēram, amatnieks no Straupes rādīja koka trauku grebšanu, bet meistare no Limbažiem - dzijas vērpšanu, piedāvājot arī iemēģināt roku pie vērpjamā ratiņa. Stendā bija iespēja uzspēlēt atmiņas spēli ar skatiem no Pērnavas (Igaunija) un satikt viduslaiku bruņinieku no Visbijas (Zviedrija). Vīlande (Igaunija) piedāvāja uzlaikot Hanzas laika tērpus, savukārt Kuldīga piesaistīja ar virtuālo spēli “Lido zivis”, kas izveidota par godu unikālam fenomenam, kad zivis, dodoties uz nārstošanas vietu, cenšas pārvarēt Eiropas platāko ūdenskritumu – Ventas rumbu.

“Reisen Hamburg” noslēdzās 12. februārī, un, kamēr izstāde vēl bija svaigā atmiņā, projekta partneri tikās Valmierā, lai pārrunātu būtiskākās atziņas un secinājumus. Izstādes dalībnieki iepazīstināja ar saviem novērojumiem par aktīvās atpūtas un kulinārā tūrisma piedāvājumiem, kā arī dažādām mārketinga pieejām stendu un publicitātes materiālu veidošanā.

HANSA projekta dalība “Reisen Hamburg” izstādē veicināja mazo Hanzas pilsētu atpazīstamību un stiprināja to kā pievilcīgu tūrisma galamērķu tēlu. Izstāde bija lieliska iespēja klātienē vērot un saprast, kas ir pieprasīts Vācijas tūrisma tirgū. HANSA pilsētu pārstāvji varēja atkārtoti pārliecināties, ka projekta izvēlētais virziens un fokuss uz konkrētiem tūrisma produktiem ir atbilstošs mūsdienu pieprasījumam. Potenciālo tūristu vidū ir liela interese par aktīvās atpūtas piedāvājumiem. “Reisen Hamburg” izstāde parādīja, ka kulinārā tūrisma jomā nav daudz piedāvājumu, līdz ar to ir skaidrs, ka tajā ir labs potenciāls izstrādāt jaunus un oriģinālus produktus.

Hamburgas izstādē iegūtās atziņas palīdzēs labāk sagatavoties nākamajai tūrisma izstādei. HANSA projekta vienotā stenda nākamā pieturvieta būs “ITB Berlin” izstāde Vācijas galvaspilsētā Berlīnē (8. – 12. marts), zālē 18/106. Detalizēts izstādes stendu plānojums aplūkojams šeit: http://www.itb-berlin.de/en/Visitors/ExhibitionGrounds/

Papildus informācijai aplūkojiet mūsu Facebook lapu (angļu valodā) un meklējiet jaunumus arī projekta oficiālajā mājaslapā (angļu valodā) un projekta sadaļā Vidzemes plānošanas reģiona mājaslapā. Tiekamies Vācijā!

Par projektu:

Sadarbojoties 11 Latvijas, Igaunijas un Zviedrijas partneriem, no 2015. gada oktobra līdz 2018. gada decembrim tiek ieviests projekts “Hanzas vērtības ilgtspējīgai sadarbībai”. Projekts tiek īstenots ar Eiropas Reģionālā attīstības fonda Centrālās Baltijas programmas 2014-2020. gadam atbalstu, un tā mērķis ir stiprināt vēsturiskās Hanzas savienības vērtības. No Latvijas projektā piedalās Cēsu Kultūras un tūrisma centrs, Kokneses, Limbažu, Pārgaujas un Kuldīgas novadu pašvaldības, kā arī Valmieras pilsētas pašvaldība un Vidzemes plānošanas reģions, savukārt no Igaunijas projekta partneri ir Pērnavas un Vīlandes pilsētu pašvaldības, bet no Zviedrijas – Gotlandes reģions un Gotlandes tūrisma attīstības aģentūra “Inspiration Gotland”, kas ir arī projekta vadošais partneris.

Papildu informācija:

Rūta Vasermane

Projektu speciāliste Vidzemes plānošanas reģionā

Tālr.: +371 64116007

E-pasts: ruta.vasermane@vidzeme.lv

21.02.2017

Notikumi

«Marts 2024»
POTCPSSv
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031