Jaunumi Vidzemē

1. septembrī darbu uzsāk Gulbenes novada valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC), kura mērķis ir sniegt informāciju un konsultēt privātpersonas un uzņēmējus par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību, procedūru un nepieciešamajiem dokumentiem, kā arī sniegt konsultācijas par valsts iestāžu pakalpojumiem un valsts iestāžu e-pakalpojumu lietošanu.

Gulbenes novada VPVKAC sniegtie pakalpojumi:

  • vispārīgas informācijas un konsultāciju sniegšana par Gulbene novada pašvaldības kompetencē esošajiem jautājumiem;
  • pašvaldībai adresēto iesniegumu pieņemšana, mutvārdu iesniegumu noformēšana rakstveidā;
  • informācijas sniegšana par Uzņēmumu reģistra e-pakalpojumiem;
  • atbalsta sniegšana valsts pārvaldes portālā Latvija.lv ievietoto e-pakalpojumu lietošanā, darbā ar datoru, e-parakstu un e-adresi;
  • mājas (istabas) dzīvnieku reģistrācija Lauksaimniecības datu centra datubāzē “Mājas dzīvnieku uzskaites vienotā informācijas sistēma” un maksas iekasēšana no dzīvnieka īpašnieka par reģistrāciju.

Gulbenes novada domē Gulbenes novada VPVKAC iekļausies kā Administratīvi juridiskās nodaļas struktūrvienība “Gulbenes novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrs”. Lēmums par atbalstu valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra izveidei Gulbenē pieņemts 2015. gada 25. jūnija Gulbenes novada domes sēdē.

Kontakti

Gulbenes novada Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs

Adrese: Ābeļu iela 2, Gulbene, Gulbenes novads, LV-4401

Darba laiks: pirmdiena – ceturtdiena 8:00-17:00, piektdiena 8:00-16:00

 

Informāciju sagatavoja:

Gunta Kalmane

Gulbenes novada domes

Sabiedrisko attiecību speciāliste

M.t.26191107

gunta.kalmane PIE gulbene PUNKTS lv

01.09.2017

Notikumi

«Aprīlis 2024»
POTCPSSv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930